محمد رضایی

آخرین مطالب
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۳۹

حفظ نظام

امروز ما از روزهاى قبل بیشتر احتیاج به همبستگى داریم.

امروز ما مواجه با همه قدرتها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرحریزى مى کنند، براى اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامى و جمهورى اسلامى را شکست بدهند و نابود کنند.


و این یک تکلیف الهى است براى همه که اهم تکلیفهایى است که خدا دارد، یعنى، حفظ جمهورى اسلامى از حفظ یک نفر - ولو امام عصر باشد - اهمیتش بیشتر است، براى اینکه امام عصر هم خودش را فدا مى کند براى اسلام.

همه انبیا از صدر عالم تا حالا که آمدند، براى کلمه حق و براى دین خدا مجاهده کردند و خودشان را فدا کردند.

پیامبر اکرم آنهمه مشقات را کشید و اهل بیت معظم او آنهمه زحمات را متکفل شدند و جانبازىها را کردند، همه براى حفظ اسلام است.

اسلام یک ودیعه الهى است پیش ملتها که این ودیعه الهى براى تربیت خود افراد و براى خدمت به خود افراد هست و حفظ این بر همه کس واجب عینى است، یعنى، همه مکلف هستیم حفظ کنیم تا آن وقتى که یک عده اى قائم بشوند براى حفظ او، که آن وقت تکلیف از دیگران برداشته مى شود.

امروز ایجاد اختلاف ، هر اختلافی باشد و کارهایی که اختلاف انگیز است ، هر کاری باشد و با هر اسمی باشد ، این مضر به اسلام است و مضر به انقلاب است
امام خمینی 25 آبان 1360 (جلد 15 صحیفه)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۱

نظرات  (۱)

آحسنت عالی بود
متحول شدم
التماس دعا
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی