محمد رضایی

آخرین مطالب
۲۷ آبان ۹۱ ، ۰۹:۰۴

اشکهای پرستویی


حاج ناصر 74 بار مورد عمل قرار گرفته است و باید برای ادامه درمان به خارج اعزام شود اما علیرغم دستور یکسال پیش رئیس جمهور هنوز او راهی نشده است. انتظاری ندارد می گوید کاری کنید کمتر درد بکشم.

پرستویی با چند جمله طلایی دین خود را به جانبازان و رزمندگان ادا می کند.

- حاج کاظم آژانس شیشه ای در من ته نشین شده است چرا که هنوز آدمهایش تمام نشده اند.

- ما راوی یک قصه بودیم ولی این قصه حقیقت داشت.

- من عباسم را دوباره پیدا کردم.

- هر کسی اگر یک ساعت و یک روز رفته منطقه جنگی هر چه به او بدهند کم داده اند.

- جشنواره دفاع مقدس من اینجاست من با اینها کار دارم اصل جنس اینجاست.

- اشکهای پرستویی وقتی جاری شد که گفت: اینها برای نفس کشیدن ما خون دادند، جان دادند.


برای مشاهده کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی