محمد رضایی

آخرین مطالب


بسم الله الرحمن الرحیم 

اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ فَضْلَ لَیْلَةِ القَدْرِ وصَیّرْ أموری فیهِ من العُسْرِ الى الیُسْرِ واقْبَلْ مَعاذیری وحُطّ عنّی الذّنب والوِزْرِ یا رؤوفاً بِعبادِهِ الصّالِحین.


خدایا روزى کن مرا در آن فضیلت شب قدر را و بگردان در آن کارهاى مرا از سختى به آسانى و بپذیر عذرهایم و بریز از من گناه و بار گران را اى مهربان به بندگان شایسته خویش.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۶
محمد رضایی

نظرات  (۱)

سلام
یه خونه برا دلم درست کردم
دلم میخاد تو هم بیای و نظرت رو در مورد نوشته هام بهم بگی
اگه خوشت اومد منو با اسم " جایی برای دلم " لینک کن
منتظرتم زود بیا
بای بای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی