محمد رضایی

آخرین مطالب
۲۸ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۵۶

حاج آقا قرائتی

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در آستانه فرارسیدن ایام نوروز ۱۳۹۱ با ارسال دست نوشته ای خطاب به تمامی جوانان و کودکان ایران زمین ، ضمن تبریک این عید از آنان برای ایجاد یک نهضت معنوی، شیرین و علمی در آغاز بهار دعوت کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله

سلام علیکم
فرزندان عزیزم عید شما مبارک
ما از هر فرصتی به نفع حق باید استفاده کنیم . در طول سال بهترین فرصت برای دید و بازدید فامیل به خصوص نسل نو ایام عید نوروز است. من به عنوان یک معلم قدیمی حلول سال ۹۱ را به شما و بستگان عزیزتان تبریک می‌گویم و چند پیشنهاد به شما دارم :

در جلسات فامیلی در کنار پذیرایی ها و گفتگوها دو دقیقه را از فامیل فرصت بگیرید و جلسه را به رنگ علمی ، اخلاقی و قرآنی و امام زمانی (عجل الله فرجه) در آوریم.

برای این کار دو کتاب روان و شیرین از ستاد تفسیر و نماز خدمت شما داده می‌شود.

یکی از این کتابها را جمعی از اساتید دانشگاه از هزاران صفحه تفسیر انتخاب کرده اند و آیاتی را که همه مردم در همه زمانها و مکانها با آن سرکار دارند مشخص کرده و آن آیات ترجمه و به صورت مختصر تفسیر شده است.

عیدی ما به شخص شما این دو کتاب است و عیدی شما به بستگان، خواندن حداقل یک آیه و تفسیر آن و یا بازگو کردن نکته ای از این دو کتاب باشد.

با این کار ما می‌توانیم هزاران جلسه چند دقیقه ای بین دوستان و فامیل بدون هزینه تشکیل دهیم و جلسات خود را رنگ الهی دهیم و سال نو را همراه با نور قرآن، تفسیر و نماز آغاز کنیم.

از خداوند برای غفلت تاکنون خود عذر خواهی میکنم و از شما برای یک نهضت معنوی ساده و شیرین و علمی در آغاز بهار استمداد می‌کنم.


                                           

برای دریافت کتب لطفا بر جلد آن کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۸
محمد رضایی

نظرات  (۱)

با سلام
وبلاگی جهت به اشتراک گذاشتن کلیپ های تصویری از بزرگان و علمای دین نظیر آیت الله بهجت ، علامه حسن زاده ، مرحوم دولابی و ... تشکیل شده است.با مشاهده و معرفی این وبلاگ به آشنایان ما را در این راه که انتشار سخنان این بزرگان می باشد یاری فرمایید.
با سپاس
412thsun.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی