محمد رضایی

آخرین مطالب
۰۴ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۳۰

چند خط زندگی (پست ثابت)

چند خط زندگی

یا حق

گاهی یک سلام با لبخندی از روی مهر همان رسالت است با کلی عظمت و ابهت و گاهی پایه ریزی یک نظام و من مایلم با رسالتم معرفی شوم،  طلبه ایی هستم به نام محمد و تنها دلیلی که اگر محقق شود حتما به خودم خواهم بالید، ادای این رسالت است. 

متولد بام ایران و فارغ التحصیل دبیرستان معارف اسلامی. بعد هم قم و درس و بحث طلبگی. قم را هم باید چشید زیاد نمی شود توصیفش کرد: از همجواری حضرت معصومه - سلام الله علیها- توفیق زیارت علما، از جو بسیار سیاسی، از تجربه مواجه با افرادی که سالیان زیادی در قم هستند ولی قمی نیستند و ... .

شاید که نه! حتما اگر داستان نویس بودم باید از اوج شروع می کردم، اوج این چند خط زندگی، سلام صبحگاه و شامگاه به حضرت سلطان، امام رضا سلام الله علیه است. مشهدی شدم درست مانند قمی هایی که گفتم.

مشهد و دانشگاه و درسهای حوزه که در دانشگاه می خواندم و تشکیل خانواده! و آقا محمد ابراهیمی که سه سال بعد همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

تجربه برخی عرصه های اجرایی هم، قبل از اتمام دانشگاه رقم خورد. مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و خداوند حفظشان کند حاج آقای نظافت را.

به خاطر نه ایی که نگفتم سر از ساختمان شیشه ایی صدا و سیما در آوردم: مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان رضوی. تازه تاسیس و کلی فعالیت.

الان هم حرم و شرمنده الطاف حضرت بیشتر از همیشه.

یکی دو جلد تالیف کتاب، نوشتن چند مقاله، دو سه ترجمه مقاله، چند عنوان ملی و بین المللی، سپری کردن برخی دوره ها، ادامه تحصیل در مقطع دکتری و ... در مقابل آن سلام با لبخندی از روی مهر -تو بخوان رسالت- کم جلوه می نماید.

امسال(1391) مهرماه هم آقا محمد حسن به جمع ما پیوست و رنگ و بوی بهار را با خود ارمغان آورد. برای او و برادرش و تمامی فرزندان این سرزمین بهترین ها را مسالت می نمایم.

در این عالم اگر سود است با درویش خورسند است

خدایا منعمم گردان به درویشی و خورسندی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۴
محمد رضایی

زندگی

نظرات  (۲۱)

سلام دوست من از وبلاگت خیلی خوشم اومده

منتظرتم بیای به منم سر بزنی مشتاقم تبادل لینک کنم

وبلاگم در مورد آقا امام زمانه حالا میل خودته میتونی سر بزنی و خودت ببینی

التماس دعا
سلام دوست عزیز
با مطلبی با عنوان تنظیم نفس اپ هستم .
این حقیر رو از نقطه نظرات ارزشمندتون محروم نفرمایید .
ممنون
براتون ارزوی موفقیت دارم .
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۵۸ محمد طالعی اردکانی
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال.
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۰۷ محمد طالعی اردکانی
سلام دوست خوب من
اولا وب زیبایی بودواز خوندنش لذت بردم
دوما هم پیشاپیش عیدت مبارک
سوما دعاکنارمضجع شریف اقا یادت نره
چهارم اینکه از دیدنت خیلی خیلی خوشحال شدم
یادش بخیر شبهای معصومیه ...
زود گذشت....
خیلی زود دیرشد.....
موفق وموید
۲۰ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۵۲ کربلائی علی ساری
سلام برادر رضائی
امیدوارم که در این مسیر شهید شوید. چون ما جوانان شیعی بسیار معتقدیم که شهادت بالاترین مقام است که هر کسی نصیبش نمی شود.
اگر توانستید به وب بنده سری بزنید.
در ضمن خیلی دیر آپ میشید
سلام
------------------------------------------------------
می خواستم بگم با اجازه همه برای این شبها توی وبلاگم یک صندلی داغ رو راندازی کردم از شما دوست عزیز دعوت به عمل می آید که قدم رنجه کنید و قدم روی چشمان ما بگذارید و فتیله صندلی داغ این شبهای مارو شما روشن کنید
متشکرم
-------------
فاطیما
مـنصور از مردى نقل مى کند و بامام صادق علیه السلام عرض کرد: هرگاه روز را صبح و شـام کـنـم و امـامـى را که از او پیروى کنم نبینم چکنم ؟ فرمود: آنکه را باید دوست داشته باشى دوست بدار و آنکه را باید دشمن بدارى دشمن بدار (تولى و تبرى را از دست مده ) تا خداى عزوجل او را ظاهر کند.
اصول کافى جلد 2 صفحه 143 روایت 28
الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری

دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .

ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .

آمین
سلام.
وب خوبی داری
به من هم سر بزنی خوشحالم می کنی
راستی اومدی امتیاز و نظر یادت نره

fooooood.blogfa.com
سلام متنی که نوشته بودی خیلی قشنگ بود کیف کردم فقط نگفته بودی رفیق خوب داری. همیشه خونتون میاد هرچند بهش سرنزنی با ز بهتون سرمیزنه قلبا علاقه مند شماست و براتون دعای خیر دارده. مهمترین دلیل علاقه اش توفیقات شما در بندگی خدا و ارادت شما به آقا علی بن موسی الرضا )ع( ست. فتح پله های تکامل برای شما آرزوی قلبی ماست.
سلام
قالب وبتون ارامش میده بهم
قوبون خدا برم با این خونه قشنگش
به منم یه سر بزن
البته به شرطی بیا که بعدشم زود به زود بیایی
باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه
یادم امد کربلا را
دشت پر شور و بلا را
گردش یک ظهر غمگین
گرم و خونین
لرزش طفلان نالان
زیر تیغ و نیزه ها را
با صدای گریه های کودکانه
وندرین صحرای سوزان
میدود طفلی سه ساله
پر زناله دل شکسته پای خسته
باز باران..........
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.
آپم و منتظر حضورت
سلام
ممنونم منم لینکتون کردم
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۲۳ بنده ی خدا
سلام خوبی؟ امیدوارم عاشق باشی عاشق خدا
زندگیت عاشقانه نگاهت عاشقانه
همه ی وجودت عشق باشه
خدا اگه هزار بار ولش کنی اون یه بار هم ولت نمیکنه
همیشه منتظرته همیشه نگاهش به توئه همیشه با توئه همیشه عاشق توئه
هیچ وقت حتی یه لحظه از فکرش بیرون نمیری
عاشق اینطوریه معشوق همه زندگیشه و بدون اون نمیتونه زندگی کنه
هیچ وقت عشقش به تو کم نمیشه
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۰۴ کبوتران زمینی
سلام بر شما
ان شاءالله هر جا که هستید موفق و سربلند باشید
ولایت فقیه برای شما یک هدیه الهی است . امام خمینی(ره)
التماس دعا
سلام علیکم
کیف احوالکم؟؟؟
تقبل الله اعمالکم برادر
شکرأ من سرزدنکم
باسلیفه گی ازخودتونه
زیر سایه حق شادباشید
تاظهور
التماس دعا
سلام
از مطالبت لذت بردم
موفق باشی
ایول به سلیقه ات خیلی با حاله این پستت

راستی یادم رفت بهت بگم یک سایت عاشقونه زدم اگه دوس داشتی یک سر بیا من داخل سایتم
اهنگ جدید
اس ام اس
رمان
داستان
و از همه مهم تر متن و عکس عاشقونه دارم

منتظرم هااااااا



یادت نره لینکم کنی
۲۴ اسفند ۹۱ ، ۰۸:۱۲ بستر بیداری
سلام علیکم.در خدمتم.
سلام
وبلاگ شما در "نقل قول" پاتوق وبلاگنویسان ارزشی ثبت گردید/
چشم به راه دریافت مطالب خوبتان هستیم/
باتشکر/.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی